Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi optymalnie 38% i 34%, co ulepsza efektywność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do tradycyjnego projektu opony. Może to powiększyć jej objętość i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i wzmocniona konstrukcja ścianki bocznej powiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków. W sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.