Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi trafnie 38% i 34%, co poprawia skuteczność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona trafnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do tradycyjnego projektu opony. Może to powiększyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i usztywniona konstrukcja ścianki bocznej powiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków. W sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.