Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi trafnie 38% i 34%, co poprawia skuteczność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona adekwatnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony. Może to powiększyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i wzmocniona konstrukcja ścianki bocznej zwiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków. W przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.