Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co udoskonala produktywność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona optymalnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do tradycyjnego projektu opony. Może to zwiększyć jej objętość, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i umocniona budowa ścianki bocznej zwiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków. W przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.