• Producent: ASTRUM
  • Kategoria: Podręczniki
  • ISBN: 9788372778185
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Witek Ewelina
  • Wydawnictwo: Astrum
  • Ilość stron: 180
  • Rok wydania: 2015
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się w głównej mierze wokół nowych narzędzi stosowanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć innowacyjnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń przenośnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje także, iż wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z zastosowaniem innowacyjnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.

Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji oraz kadrę zarządzającą, a także pracowników reklamy i marketingu.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Podręczniki