• Producent: Musiałkiewicz Jacek
  • Kategoria: Podręczniki
  • ISBN: 9788377350379
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Musiałkiewicz Jacek
  • Wydawnictwo: EKONOMIK
  • Ilość stron: 156
  • Rok wydania: 2014
W podręczniku w wyjątkowo dostępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia. W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być stosowany w szkołach, które realizują programy nauczania opracowane zarówno na podstawie „nowej jak i „starej podstawy programowej kształcenia w zawodach. Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być użytkowany na dodatek w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
  • Autorzy: Musiałkiewicz Jacek
  • Ciężar: 0,265
  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788377350379
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 25943
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 156
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Podtytuł: Szkoły ponagdimnazjalne
  • Rok wydania: 2014
  • rodzaj publikacji: KS
  • Wydawca: Ekonomik
  • Wysokość: 8

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Podręczniki