• Producent: PWE
  • Kategoria: Podręczniki
  • ISBN: 9788320822762
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Maria Romanowska
  • Wydawnictwo: PWE
  • Ilość stron: 272
  • Rok wydania: 2017
  • Poziom nauczania: szkoła wyższa
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego, a także dużo metod nowoczesnania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki czemu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa i jego wyróznionych części, tzw. Strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie typy strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w rozmaitych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady użycia omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich użytkowania.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być {pomocn|przydatn)a dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.

ISBN: 9788320822762
Kod paskowy: 9788320822762
Autorzy: Romanowska Maria
Wydanie: 3
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
Liczba stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.435
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Podręczniki