• Producent: Dorota Zadrożna, Alina Kargiel, Robert Piłka
  • Kategoria: Podręczniki
  • ISBN: 9788302157189
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Dorota Zadrożna, Alina Kargiel, Robert Piłka
  • Wydawnictwo: WSiP
  • Ilość stron: 272
  • Rok wydania: 2016

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych.

Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych. Pokazują, jak prowadzić dokumentację dotyczącą branży.

W szczególny sposób podkreślają znaczenie przestrzegania zasad etyki zawodowej i przepisów prawa w trakcie produkcji środków reklamowych. Sporo informacji ujęto w klarownych schematach i tabelach, żeby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę.

W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszelkich poruszanych w książce zagadnień. Dla nauczycieli dostępne są darmowe materiały metodyczne - do pobrania w Klubie Nauczyciela.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Podręczniki