• Producent: MT Biznes
  • Kategoria: Podręczniki
  • ISBN: 9788380872714
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Martin Steve, Robert B Cialdini, Noah Goldstein
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Ilość stron: 296
  • Rok wydania: 2017
mała ZMIANA MOŻE RADYKALNIE zwiększYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!
Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać,zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent?
Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi albo rozmowa w sprawie pracy, pokaźniejsze szanse na odniesienie sukcesu ma pierwsza, czy ostatnia osoba?
Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?
Czy twoje zęby rzeczywiście wydają się bielsze, kiedy myjesz je pastą wykonaną przez producenta, która wspiera inicjatywy charytatywne?
Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? ale jak to wszystko osiągnąć?
Poznając sekrety nauki perswazji.
Zaktualizowane i powiększone wydanie konwencjonalnego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach prowadzonych od 70 lat badań nad psychologią perswazji, gromadzi dużo wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci rozszerzyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. Tak! zawiera dużo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.
Niezależnie od tego, czy chcesz, aby ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! dowiesz się, w jaki sposób śladowe zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
***
To naprawdę znakomita rzecz. Nie przegap!
Daniel Finkelstein, „The Times"

Podtytuł: Sztuka przekonywania i wywierania wpływu
Tytuł oryginału: Yes! 10th Anniversary Edition: 60 secrets from the science of persuasion
ISBN: 9788380872714
Kod paskowy: 9788380872714
Autorzy: Cialdini Robert B., Goldstein Noah, Martin Steve
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 30294
liczba stron: 296
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.2x21.8
Głębokość (mm): 14
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Podręczniki