• Producent: FIRMA KRAJEWSKI
  • Kategoria: Pozostałe artykuły biurowe

Przedmiotem tej transakcji jest

Legitymacja pracownika cywilnego Państwowej Straży Pożarnej [Pu/Os-221p],
  • wytwarzana w oprawie introligatorskiej z tektury o grubości 2 mm
  • okleiną segregatorowa odcieniu czarnym
  • napis tytułowy i godło RP tłoczone na gorąco w kolorze metalicznym.
  • Wyklejka ma nadrukowany gilosz z godłem RP w kolorze zielonym jasnym
Wzór druku określa:

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 25 listopada 1997 roku

Dz. U. Z 1997 r. Poz. 1014, załącznik nr 1.

Legitymacja jest asygnowana dla pracowników cywilnych Państwowej Straży Pożarnej. Legitymacja jest ważna na okres 1 roku od daty jej wystawienia, ważność legitymacji można przedłużać przez kolejne 5 okresów.

Jednostki uprawnione do wystawiania i zakupu to:

  • Wojewódzkie komendy PSP
  • Powiatowe komendy PSP

Legitymacja - druk ścisłego zarachowania

Legitymacje są ważnym dokumentem, potwierdzającym uprawnienia osoby posługującej się nią i w związku z tym podlegają ścisłym zasadom ich ewidencjonowania. Formularz legitymacji nie ma numeru seryjnego druku, gdyż nie jest to wymagane poprzez ustawodawcę. Druk staje się dokumentem dopiero po wypełnieniu, ostemplowaniu i nadaniu numeru ewidencyjnego. Format, a także zakres numeracji ustala wystawca. Numer ten musi być zarejestrowany w Rejestrze wydanych legitymacji, którego obowiązek prowadzenia spoczywa na każdej jednostce wydającej legitymacje służbowe. Zapraszam do zaznajomienia się ze stroną tego produktu.



Poniżej znajdą Państwo plik do pobrania w formacie PDF, który można wydrukować na drukarce

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostałe artykuły biurowe