• Producent: DUNLOP
  • Kategoria: Pozostałe opony

Dunlop SP WINTER SPORT 3D atuty: nieprzeciętne prowadzenie na suchej nawierzchni rewelacyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach niepodatność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych rewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni.

Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach oporność na zjawisko aquaplaningu prawidłowe prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem rozmaitym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D nadzwyczajnie radzi sobie na każdym typu nawierzchni podczas zimy.

nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zaimplementowano technologię Dunlop Touch Technology. Ulepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.

Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D wytwarza jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Perfekcyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, zapewniając genialną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

Na udoskonalenie przyczepności wpływa w dodatku równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Odporność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ momentalnego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie rozszerzając odporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.

Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.

Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa.

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia wyjątkowo korzystną przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony wspaniałe hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych szybkościach.mocne strony doskonała stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Przeróżne rodzaje lameli stosowane w oponach Dunlop, dostosowane do rozmaitych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.

Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostałe opony