Dunlop SP WINTER SPORT 4D zalety: konstrukcja oszczędzająca paliwo nieprzeciętne zachowanie na zimowych drogach Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni idealne prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych genialne zachowanie na zimowych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu i lodzie. Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie. Kompozycja oszczędzająca paliwo. Wyśmienite zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca perfekcyjne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach.
Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie unikatowa budowa bieżnika i spora liczba chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, ulepsza zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.
Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika rozszerzają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i zapobiegają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu.
Mieszanka o wyjątkowo wysokiej przyczepności zapewnia krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.konstrukcja oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji i zastosowanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 w trakcie jazdy.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest ekspresowo odprowadzana spod powierzchni opony, zniżając ryzyko aquaplaningu.mocne strony Niższe ryzyko aquaplaningu System lameli 4D.
W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na niemało klocków, co powiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zapewnia wyśmienitą przyczepność poprzeczną na śniegu.atuty perfekcyjne prowadzenie na zakrętach, nawet na śniegu.