• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Pozostałe opony

Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety: idealne prowadzenie na suchej nawierzchni wspaniała przyczepność na mokrych i suchych drogach odporność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowych wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni.

Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach odporność na zjawisko aquaplaningu korzystne prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem rozmaitym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D wyśmienicie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy.

perfekcyjne prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zaimplementowano technikę Dunlop Touch Technology. Poprawia ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.

Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D formuje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Znakomita przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, gwarantując genialną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

Na poprawę przyczepności wpływa w dodatku równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Wytrzymałość na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie zwiększając oporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.

Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.

Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego progresywnania. Mieszanka krzemionkowa.

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje wyjątkowo dobrą przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty genialne hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.zalety doskonała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System zróżnicowanych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Przeróżne typy lameli stosowane w oponach Dunlop, dopasowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.

Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostałe opony