Dunlop SP WINTER SPORT 3D atuty: perfekcyjne prowadzenie na suchej nawierzchni perfekcyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach niepodatność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych świetne prowadzenie na suchej nawierzchni.
Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach odporność na zjawisko aquaplaningu dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem różnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D idealnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy.
znakomite prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zaimplementowano technologię Dunlop Touch Technology. Ulepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.
Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D wytwarza jednakowy obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Perfekcyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, zapewniając nadzwyczajną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
Na poprawę przyczepności wpływa także równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Odporność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie rozszerzając wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.
Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego progresywnania. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo dobrą przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.zalety nadzwyczajna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System rozmaitych lamelek. Pogoda zimą może być wyjątkowo przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Różnorodne typy lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dostosowane do najróżniejszych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.