Dunlop SP WINTER SPORT 4D atuty: budowa oszczędzająca paliwo perfekcyjne zachowanie na zimowych drogach Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni doskonałe prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych świetne zachowanie na zimowych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu i lodzie. Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie. Konstrukcja oszczędzająca paliwo. Nieprzeciętne zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych gwarantująca nadzwyczajne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach.
Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie nieszablonowa konstrukcja bieżnika oraz wielka ilość chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, udoskonala zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.
Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika zwiększają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które prędkie odprowadzanie wody i zapobiegają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu.
Mieszanka o szczególnie wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.budowa oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji i zastosowanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 podczas jazdy.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest szybko odprowadzana spod powierzchni opony, zmniejszając ryzyko aquaplaningu.mocne strony Niższe ryzyko aquaplaningu System lameli 4D.
W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na sporo klocków, co zwiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zapewnia świetną przyczepność poprzeczną na śniegu.zalety nadzwyczajne prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu.