Dunlop SP WINTER SPORT 4D zalety: budowa oszczędzająca paliwo nadzwyczajne zachowanie na zimowych drogach Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni genialne prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych perfekcyjne zachowanie na zimowych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu i lodzie. Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie. Budowa oszczędzająca paliwo. Nadzwyczajne zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca rewelacyjne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach.
Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie nieszablonowa budowa bieżnika, a także obfita liczba chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, polepsza zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.
Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika powiększają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które szybkie odprowadzanie wody i uniemożliwiają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu.
Mieszanka o niezwykle wysokiej przyczepności zapewnia krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.konstrukcja oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji i zaimplementowanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 w trakcie jazdy.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia wyjątkowo dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest momentalnie odprowadzana spod powierzchni opony, ograniczając ryzyko aquaplaningu.mocne strony Niższe ryzyko aquaplaningu System lameli 4D.
W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na mnóstwo klocków, co zwiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli gwarantuje genialną przyczepność poprzeczną na śniegu.zalety perfekcyjne prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu.