Dunlop SP WINTER SPORT 4D atuty: budowa oszczędzająca paliwo perfekcyjne zachowanie na zimowych drogach Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni wyśmienite prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych nieprzeciętne zachowanie na zimowych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu i lodzie. Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie. Budowa oszczędzająca paliwo. Nadzwyczajne zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych gwarantująca doskonałe prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach.
Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie wyjątkowa konstrukcja bieżnika oraz pokaźna ilość chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, poprawia zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.
Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika powiększają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które szybkie odprowadzanie wody i zapobiegają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu.
Mieszanka o nad wyraz wysokiej przyczepności zapewnia krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.budowa oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji i zastosowanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 w trakcie jazdy.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest momentalnie odprowadzana spod powierzchni opony, ograniczając ryzyko aquaplaningu.zalety Niższe ryzyko aquaplaningu System lameli 4D.
W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na dużo klocków, co zwiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zapewnia idealną przyczepność poprzeczną na śniegu.mocne strony nieprzeciętne prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu.