Dunlop SP WINTER SPORT 4D atuty: konstrukcja oszczędzająca paliwo świetne zachowanie na zimowych drogach Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni idealne prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych nieprzeciętne zachowanie na zimowych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu i lodzie. Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie. Kompozycja oszczędzająca paliwo. Nadzwyczajne zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca doskonałe prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach.
Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie unikatowa budowa bieżnika oraz pokaźna ilość chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, ulepsza zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.
Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika rozszerzają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D zaimplementowano kierunkowe rowki, które szybkie odprowadzanie wody i uniemożliwiają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu.
Mieszanka o nad wyraz wysokiej przyczepności zagwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.kompozycja oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji, a także zastosowanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 w trakcie jazdy.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest błyskawicznie odprowadzana spod powierzchni opony, ograniczając ryzyko aquaplaningu.zalety Niższe ryzyko aquaplaningu System lameli 4D.
W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na sporo klocków, co powiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zagwarantuje doskonałą przyczepność poprzeczną na śniegu.atuty idealne prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu.