• Producent: Pwn
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788301215156
  • Autor: praca zbiorowa
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Ilość stron: 550

Bestseller nowe wydanie Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć,innowacyjny marketer to osoba kochająca technologie, a z zasady wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z produktywnych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, stosowane w sposób nieprzemyślany.

Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania Czytelnik dowie się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić efektywną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak stwarzać przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie? Autorzy: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Marek Przystaś.

Tytuł E-marketing. Współczesne trendy. Komplet startowy wyd. 2020 Autor Jarosław Królewski,Paweł Sala Wydawnictwo PWN EAN 9788301215156 ISBN 9788301215156 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes liczba stron 600 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 2

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia