• Producent: One press / helion
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788383221410
  • Autor: Weronika Modzelewska

Twoi kupujący czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?

Nasze życie w wielkim stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.

Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania i pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić świeże, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?

  • Gdzie się ogłaszać w sieci?
  • Jak wypromować e-sklep?
  • Na których platformach internetowych warto działać?
  • W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?

Odpowiedzi na te i inne pytania odnajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.

Tytuł Internet możliwości. O tym, jak wypromować markę.. Autor Weronika Modzelewska Wydawnictwo One Press / Helion EAN 9788383221410 ISBN 9788383221410 Kategoria Literatura, Biznes liczba stron 160 Format 208x140 mm Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia