„Promocja jest tylko jednym z składników marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się odczuć firmy miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym poprzez miasta i regiony działaniom marketingowym. Robert Stępowski ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie pokaźnie skorygować moje podejście do tematu. Poręczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować,cieszyć się z silnej producenta miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga. Piotr Lutek Kancelaria Doradcza Synergia