• Producent: Wolters Kluwer
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788381075176
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Kłosowski Andrzej
  • Wydawnictwo: WOLTERS KLUWER
  • Ilość stron: 364
  • Rok wydania: 2017

W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową konieczną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi producent prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie integruje wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych.

Analizuje pomiędzy innymi: na czym polega specyfika usług prawniczych, co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej, zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.

Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w dostępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele. "Wartością dodaną książki jest jej poręczny charakter. Autor nie ogranicza się do analizy dorobku doktryny marketingu,pokazuje poręczne aspekty zastosowania marketingu w obszarze szczególnie niełatwym z punktu widzenia działań marketingowych, bo obejmującym obszar usług prawniczych (...).

W publikacji w odniesieniu do analizowanej problematyki przedstawiono nie tylko stanowisko doktrynalne, teoretyczne, ale powołano również liczne przykłady zastosowania przywołanych poglądów w praktyce działania prawniczych kancelarii amerykańskich, co dla praktyków ma wyjątkowo doniosłe znaczenie.

Pozwala to na pełne zrozumienie treści, która z uwagi na <> omawianej materii dla środowisk prawniczych wymaga tego typu wynikowego i systemowego przedstawienia, którego nieodzownym elementem powinny być użyteczne przykłady zastosowań środków marketingowych”.

Dr hab.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia