• Producent: Wolters Kluwer
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788326495359
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Andrzej Szromnik
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Ilość stron: 546
  • Rok wydania: 2016
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych i zakres i sposoby użycia koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami i główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca w dodatku zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W piątym wydaniu książki czytelnik odnajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),
koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów,
strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej,
marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej poprzez regiony wiedzy,
strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.
Adresaci:
Publikacja jest asygnowana dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może na dodatek wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.
Tytuł Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku Autor Andrzej Szromnik Wydawnictwo Wolters Kluwer EAN 9788326495359 ISBN 9788326495359 Kategoria Literatura, Marketing liczba stron 546 Format 17x24 cm Rok wydania 2016 Oprawa broszurowa

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia