od 614,45 PLN
oszczędzasz do 21%
Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
perfekcyjne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za unikatowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technika Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony mającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się szczególnie płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie zapotrzebowania.
rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie
Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych lepszą przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest w dodatku szczególnie trwała, co rozszerza żywotność opony.
Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu
Opona SP Sports Maxx bardzo korzystnie zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika prędko odprowadzają wodę spod kół, ograniczając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.
Stabilność i komfort jazdy
zrównoważone centralne żebra bieżnika gwarantują płynne i dokładne prowadzenie przy wysokich prędkościach. Wzór bieżnika zniża poziom emitowanego hałasu, ulepszając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania, a także rozszerza jej oporność na zużycie eksploatacyjne.zalety perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.mocne strony idealna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i progresywne reagowanie.zalety widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania, a także powiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie, idealne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.