przeznaczona do aut sportowych opona klasy premium o rewelacyjnych osiągach na suchej nawierzchni
- wspaniała przyczepność na suchej drodze
- efektywne pokonywanie zakrętów choćby przy pokaźnych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej szybkości
doskonałA STABILNOŚĆ PRZY sporyCH szybkośCIACH
Specjalna kompozycja opony gwarantuje stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu szybkości, co gwarantuje stabilność i pierwszorzędne osiągi choćby w trakcie szybkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi gwarantuje idealną przyczepność na suchej szosie.
arcytrudnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i pełną kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY wielkiCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki zwiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i niepodatności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność nawet przy nad wyraz dużych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, zainspirowane kompozycjami wsporczymi występującymi w naturze, zwiększają sztywność opony bez wykorzystywania obszerniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest niesprężysta i lekka, co przekłada się na prędkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej niż gumy o charakterystycznym składzie, rozszerzając siłę tarcia między oponą a nawierzchnią drogi, co polepsza przyczepność i zapewnia równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA powłoka Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową powłoką z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od szybkości. Dzięki czemu opona dłużej zachowuje świetną stabilność, choćby w przypadku nad wyraz dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swojej sportowej opony Dunlop powiększył jej sztywność i zmniejszył siłę oporu toczenia. Dzięki optymalnie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej precyzyjnie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu