• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 99
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
technologia DuPont™ Kevlar® gwarantuje świetną dokładność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.





  • Precyzja prowadzenia dzięki technologii DuPont™ Kevlar®

  • wspaniałe prowadzenie i pokonywanie zakrętów

  • nieprzeciętna przyczepność i efektywność hamowania





PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technologii

W oponie SP Sport Maxx TT zastosowano technologię DuPont™ Kevlar®, która proponuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta wyjątkowo wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co zwiększa dokładność prowadzenia. Z kolei technologia Dunlop Touch Technology gwarantuje znakomite czucie nawierzchni drogi.



nadzwyczajnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW

kompozycja bieżnika opony Sport Maxx TT sprawia rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, udoskonalając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy dużych szybkościach. Sztywne klocki barku powiększają stabilność w trakcie zakręcania.



nieprzeciętnA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE

nieszablonowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego gwarantuje bezkonkurencyjną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika dodatkowo rozszerza przyczepność, poprawiając kontrolę nad pojazdem przy szybkościach autostradowych.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.zalety nadzwyczajna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna budowa bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest nad wyraz wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka odporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



SYSTEM różnorodnYCH LAMELEK

Pogoda zimą może być wyjątkowo najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Rozmaite warianty lameli używane w oponach Dunlop, dopasowane do zróżnicowanych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje niezwykle korzystną przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony świetne hamowanie i przyspieszanie; pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.zalety nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie; idealne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.



KEVLAR® W STOPCE OPONY

Boczne ściany wzmocnione włóknem Kevlarowym® zachowują optymalną sztywność w wysokich temperaturach. Ulepszone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy wykorzystywanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w rezultacie wyśmienitą przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony genialna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, skrupulatne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



źródło:https://www.dunlop.eu

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie