Polaris 5 - rewelacyjna trakcja na śniegu.
adekwatny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach istotnie poprawia przyczepność na barkach pokaźnie poprawia przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli udoskonaloną przyczepność opony we wszelkich kierunkach w trakcie kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna kompozycja profilu na środku ulepsza przyczepność poprzeczną na śniegu. Zapewnia to wyjątkowo prawidłową trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych ulepsza odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Dopełniające wyżłobienia w obszarze barkowym adekwatny kontakt z podłożem i tym samym udoskonalone przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych zagwarantuje zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
lepsza struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o przeróżnej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy wybór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o korzystnych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A albo B) zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi podczas jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają nawet za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać większy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki temu zmniejszysz dodatkowo ilość emitowanego poprzez twój samochód dwutlenku węgla.