Publikacja asygnowana do kształcenia ergonomicznego w zawodzie technik hotelarstwa realizująca treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji), do użycia podczas zajęć w pracowniach.
Nieoceniona pomoc w sprawdzaniu umiejętności związanych z przestrzeganiem procedur dotyczących obsługi gości w recepcji, sporządzaniem dokumentacji, przyjmowaniem płatności w różnych formach, oferowaniem usług dodatkowych i udzielaniem informacji turystycznej. Dzięki niej można utrwalić wiadomości na temat zasad kompletowania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, rezerwacji usług dla gości indywidulanych i grup, a także dopełniania wyposażenia recepcji.
Po każdym dziale zamieszczono karty pracy zawierające testy pisemne i zadania użyteczne do samodzielnego wykonania.
Autorzy: Aldona Kleszczewska
EAN: 9788302157677
Format: 20,5x28,5 cm
liczba stron: 292
ISBN: 9788302157677
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: WSiP