• Producent: WSiP
  • Kategoria: Podręczniki
  • ISBN: 9788302157165
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Dorota Zadrożna, Alina Kargiel, Robert Piłka
  • Wydawnictwo: WSiP
  • Ilość stron: 216
  • Rok wydania: 2016
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji konieczne do przygotowania produktywnej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania części systemu wizualnej identyfikacji producenta. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości zastosowania programów komputerowych podczas prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy artykułów i usług.

dużo danych ujęto w transparentnych schematach i tabelkach, by pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Podtytuł: Technikum
ISBN: 9788302157165
Kod paskowy: 9788302157165
Autorzy: Kargiel Alina, Piłka Robert, Zadrożna Dorota
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 20321
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 216
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.305
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Podręczniki