Dunlop SP WINTER SPORT 3D atuty: genialne prowadzenie na suchej nawierzchni genialna przyczepność na mokrych i suchych drogach odporność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni.
Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach oporność na zjawisko aquaplaningu prawidłowe prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem przeróżnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D idealnie radzi sobie na każdym typu nawierzchni podczas zimy.
doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zaimplementowano technikę Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.
Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D tworzy jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Perfekcyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, zapewniając świetną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
Na udoskonalenie przyczepności wpływa ponadto równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Niepodatność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ momentalnego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie powiększając odporność na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.
Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje niezwykle prawidłową przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety genialne hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.zalety rewelacyjna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Przeróżne warianty lameli stosowane w oponach Dunlop, dobrane do różnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na dokładniejsze i postępowe reagowanie.zalety wyraźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.