Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego też marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez świeże technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach producenta (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Bardzo dużo uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie progresywnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Wyróżniono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Podtytuł: nowe obszary i narzędzia
ISBN: 9788363804749
Kod paskowy: 9788363804749
Redakcja: Szromnik Andrzej
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 37712
Miejscowość: Kraków
liczba stron: 196
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.12.0
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.33
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka