• Producent: edu-Libri
  • Kategoria: Podręczniki
  • ISBN: 9788363804534
  • Oprawa: miękka
  • Autor: praca zbiorowa
  • Wydawnictwo: edu-Libri
  • Ilość stron: 165
  • Rok wydania: 2017

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła danych o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a choćby potencjalnych przeciwnikach.

Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych,z reguły dostarczyć danych niezbędnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach.

Książka składa się z dwóch części. Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych i zagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądów dotyczących ich istoty, funkcji i typów.

Szczególną uwagę poświęcono charakterystyce uczestników rynku targowego i długofalowym kierunkom przemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości oraz rangi targów w skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej.

Druga część monografii posiada wyjątkową analizę rzeczywistych struktur polskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku oraz hierarchię miejskich ośrodków targowych. Opracowanie jest skutkiem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnich studiów, a także analiz w ramach programu badań statutowych UEK.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Podręczniki